အျပင္ေဆာင္ေရာ အတြင္းေဆာင္ပါ တ၀ၾကီးေနဘူးခဲ့တာမို႕ အေတြ႕အၾကံဳေတြက မ်ားလွေပမဲ့ စာေရးမေကာင္းသူမို႕ ရုပ္လံုးၾကြေအာင္လည္း ေရးႏိုင္မယ္ေတာ့မထင္ပါ။ ဒီေတာ့လဲ အေဆာင္သူဘ၀ “ေကာက္ေၾကာင္း” ေလာက္ပဲေပါ့ သူငယ္ခ်င္းတုိ႕ေရ....။
မွတ္မိသေလာက္ ရပ္ေ၀းမွာ ပညာသင္ၾကားေစျခင္းဟာ ေအာက္ပါအက်ိဴးေက်းဇူးေတြ ရရိွတယ္လို႕ ဆိုပါတယ္။ ၁) အမ်ိဳးအႏြယ္ မာန္ က်ေစျခင္း။ ၂) ဥစၥာမာန္ က်ေစျခင္း။ ၃) ဗဟုသုတ ႏွင့္ အေပါင္းအသင္းတိုးတက္မ်ားျပားျခင္း။ - တဲ့။
က်မကေတာ့ နဂိုရ္ကမွ ဘာမာန္တက္စရာမွမရိွတဲ့ နယ္ျမိဳ႕ေလးက ဆယ္တန္းေအာင္ခါစ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ရယ္သာ။ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ လိွဳင္နယ္ေျမမွာ ေက်ာင္းစတက္ေတာ့ အျပင္ေဆာင္ ေနရပါတယ္။ အတြင္းေဆာင္ရဖို႕ကလည္း ေတာ္ေတာ္မလြယ္ပါဘူးတဲ့။ တန္းစီဇယားကလည္း အမွတ္နဲ႕ စီလိုစီ၊ အကပ္နဲ႕ စီလိုစီ ေပါ့ေနာ္။ ဒါနဲ႕ပဲ ေက်ာင္းတက္တက္ခ်င္း အတြင္းေဆာင္ မရခဲ့ဘူး။ အဲဒီတုန္းက ေက်ာင္းသြားတိုင္း ျမင္ေနရတဲ့ “ကံ့ေကာ္“ “အင္ၾကင္း” “ႏွင္းဆီ” ေဆာင္က ေက်ာင္းသူေတြကို ျမင္ရင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အရမ္းသိမ္ငယ္သလို ခံစားေနခဲ့ရေသးတယ္။
သမိုင္းထီးကိုးလက္၀င္းနားက အျပင္ေဆာင္ေလးတစ္ခုမွာ ေနရာရခဲ့ပါတယ္။ အခန္းေဖၚက ေမဂ်ာတူ။ သူကေတာ့ ရန္ကုန္တိုင္းအတြင္း ျမိဳ႕နယ္တစ္ခုကမို႕ ဘယ္ေသာအခါမွ အေဆာင္ရစရာ လမ္းမရိွသူပါ။ သူက သိပ္မလွေပမဲ့ ခ်စ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ညိဳညိဳ၀၀ ပါးခ်ိဴင့္ကေလးနဲ႕မို႕ ျမင္ျမင္ခ်င္းခင္သြားပါတယ္။ တခါမွ မျမင္ဖူးေလာက္ေတာင္ စာအလြန္ၾကိဳးစားသူပါ။ မ်က္ႏွာနဲ႕ စာအုပ္ကို မခြာဘဲ စာက်က္ က်က္ေနတတ္တယ္လို႕ မွတ္မိေနပါတယ္။ က်မတို႕ အခန္းကေလးက ေတာ္ေတာ္က်ဥ္းပါတယ္။ ကုတင္ႏွစ္လံုးၾကားမွာ လူႏွစ္ေယာက္ ေရွာင္စာရံုေလာက္ ေနရာရိွတာမို႕ ကုတင္ေပၚမွာပဲ အိပ္၊ ကုတင္ေပၚမွာဘဲစား၊ ကုတင္ေပၚမွာဘဲ စာဖတ္ၾကရတာပါ။ မနက္အေစာၾကီး ထ ထ စာဖတ္တတ္တဲ့ သူမက က်မကို အားနာလို႕ မီးအလင္းေရာင္ေၾကာင့္ က်မ အေနမခက္ရေအာင္ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ လိုက္ၾကာအထူၾကီးတခု တပ္ထားခဲ့ပါတယ္။
သမိုင္းထီးကိုးလက္၀င္းနားက အျပင္ေဆာင္ေလးတစ္ခုမွာ ေနရာရခဲ့ပါတယ္။ အခန္းေဖၚက ေမဂ်ာတူ။ သူကေတာ့ ရန္ကုန္တိုင္းအတြင္း ျမိဳ႕နယ္တစ္ခုကမို႕ ဘယ္ေသာအခါမွ အေဆာင္ရစရာ လမ္းမရိွသူပါ။ သူက သိပ္မလွေပမဲ့ ခ်စ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ညိဳညိဳ၀၀ ပါးခ်ိဴင့္ကေလးနဲ႕မို႕ ျမင္ျမင္ခ်င္းခင္သြားပါတယ္။ တခါမွ မျမင္ဖူးေလာက္ေတာင္ စာအလြန္ၾကိဳးစားသူပါ။ မ်က္ႏွာနဲ႕ စာအုပ္ကို မခြာဘဲ စာက်က္ က်က္ေနတတ္တယ္လို႕ မွတ္မိေနပါတယ္။ က်မတို႕ အခန္းကေလးက ေတာ္ေတာ္က်ဥ္းပါတယ္။ ကုတင္ႏွစ္လံုးၾကားမွာ လူႏွစ္ေယာက္ ေရွာင္စာရံုေလာက္ ေနရာရိွတာမို႕ ကုတင္ေပၚမွာပဲ အိပ္၊ ကုတင္ေပၚမွာဘဲစား၊ ကုတင္ေပၚမွာဘဲ စာဖတ္ၾကရတာပါ။ မနက္အေစာၾကီး ထ ထ စာဖတ္တတ္တဲ့ သူမက က်မကို အားနာလို႕ မီးအလင္းေရာင္ေၾကာင့္ က်မ အေနမခက္ရေအာင္ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ လိုက္ၾကာအထူၾကီးတခု တပ္ထားခဲ့ပါတယ္။
ေနာက္ပိုင္းမွာ အေဆာင္ကို လူေတြ တဖြဲဖြဲ ထပ္ေရာက္လာပါတယ္။ အေဟာင္းနဲ႕အသစ္ေတြ မိတ္ဖြဲ႕ၾက၊ မသိမသာေလး အကဲခတ္ၾက ၊ ဒီဇိုင္းတူရင္ေတာ့ တြဲလိုက္ၾက ေပါ့။ အေဆာင္သူေတြထဲမွာ အေတာက္ပဆံုးကေတာ့ ျမိတ္ (ဘိတ္) ျမိဳ႕နယ္ရဲမွဴးသမီးဆိုတဲ့ မသႏၱာပါ။ သူကေတာ့ အ၀တ္အစားကအစ အသံုးအေဆာင္ေတြအလည္၊ အစားအေသာက္ေတြအဆံုး အေကာင္းစားေတြသာ မ်ားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ စကားေျပာခ်ိဴသာျပီး မာနမၾကီးတတ္သလို က်ြန္မတို႕နဲ႕လည္း တကူးတက လာလာျပီး ေျပာဆိုႏွဳတ္ဆက္ တတ္ပါတယ္။ “ေစာင္္”ကို “ပုဆိုး”၊ “ဆပ္ျပာ”ကို “သူပုန္”လို႕ ေခၚတတ္တဲ့ ရခိုင္သံ၀ဲ၀ဲနဲ႕ ျဖဴျဖဴခိုင္ အပါအ၀င္ ရခိုင္မကေလး သံုးေလးေယာက္လည္း ရိွပါေလရဲ့။က်ြန္မတို႕အားလံုးဟာ အသက္ ၁၆ႏွစ္နဲ႕ ၁၈ႏွစ္ အတြင္းပဲ ရိွၾကေသးတာပါ။ ကေလးဘ၀ကလည္း မက်ြတ္မလြတ္ လူၾကီးဘ၀ကလည္း မ၀င္မဆံ့ေသးတဲ့ ပိုးတုံးလံုးကေလးေတြေပါ့...။
ည ည ေကာင္ကေလးေတြ သီခ်င္းဆိုၾကတဲ့ အခ်ိန္ကေတာ့ ေပ်ာ္စရာေကာင္းလွပါတယ္။ မြန္းေအာင္ရဲ့ “ ရိုးရိုးေလးသာ ၀တ္ခဲ့ပါကြယ္ ေအးျမသူ.......” တို႕ တူးတူးရဲ့ “ ျဖဴျဖဴစင္စင္ ပုလဲေလးေတြကိုမွ ခ်စ္တယ္လို႕ သူက ဆိုလာစဥ္......” တို႕ ခင္ေမာင္ထူးရဲ့ “ ပန္းခရမ္းျပာ ေဗဒါေလးကမ္းစပ္နေဘးမွာ....” အလြန္ နားေထာင္ေကာင္းခဲ့တာပါ။ သူတို႕ ၾကဴေနတဲ့ ေကာင္မေလးေတြကိုလည္း ျပဴတင္းေပါက္က ပံုရိပ္ကေလးေတြ မွန္းဆျပီး သီဆိုေနၾကရဲ့။ ေမွာင္ထဲက သူတို႕မ်က္ႏွာေတြကိုလည္း ယမ္းမီးျခစ္ဆံေတြ ျခစ္ျပီး ထြန္းညိွ ျပလားျပရဲ့။ အထဲက မိန္းကေလး ေတြကလည္း “ဟဲ့ အဲဒါ ဘယ္အဖြဲ႕မဟုတ္လား၊ ဘယ္ျမိဳ႕က ေကာင္ေလ ”နဲ႕ တီးတိုးတီးတိုး။
မသႏၱာရဲ့အခန္းေဖၚ စုစုရဲ့အစ္ကိုက မသႏၱာကို သေဘာက်ေနတာကလား။ စုစုဆီလာလည္ရင္း အတူတူ သြားၾက စားၾကရင္ ဘယ္အခ်ိန္ ပရိုပို႕စ္လုပ္လိုက္မွန္းမသိဘူး။ ဒါမ်ိဴးက ထိပ္တန္းလ်ိဴ႕၀ွက္မို႕လား။ တစ္ေန႕ေတာ့ မသႏၱာက ျမိဳ႕ထဲသြားပါတယ္။ စုစုကို အေဒၚအိမ္က ဖုန္းလာရင္ ေျပာေပးဖို႕ ဘာညာ မွာခဲ့တာေပါ့။ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ အဲဒီေန႕က မသႏၱာရဲ့ဖုန္းကို စုစုကိုင္ရပါတယ္။ “ဟဲလို” ထူးထူးျခင္း တဖက္က “သႏၱာလား” တဲ့။ ဒီအသံၾကားဘူးပါတယ္လို႕ စုစုက ေတြးေနတုန္း၊ သေကာင့္သားက အေျဖေတာင္းပါတယ္။ အန္- သူ အသံရွင္ကို ေကာင္းေကာင္းမွတ္မိပါျပီ။ ဒီေလာက္ျဖစ္ေနတာ သင္းကို ေကာင္းေကာင္း ပညာေပးရမယ္ လို႕ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။ သူက “မနက္ျဖန္ ဘုရားမွာ ေတြ႕ရေအာင္ေလ” ေျပာလာေတာ့ “ဟင့္အင္း”။ စုစုေျဖသံက မပြင့္တပြင့္ အင္းလိုလို အြန္းလိုလိုဆိုေတာ့ တဖက္ကလည္း သူ႕ေဇာနဲ႕သူ မခြဲျခားႏိုင္ခဲ့ဘူး။ “ဘာျဖစ္လို႕လဲ” တစ္ခုခု ေျပာေတာ့ ေျပာရပါလိမ့္မယ္။ အလိမ္ေပၚမွာစိုးလို႕ အတိုဆံုးပဲ ေျပာလိုက္တယ္ “ရွက္လို႕” ။ “ဟာ သႏၱာကလည္း ဘာရွက္စရာရိွလဲ၊ ဘုရားဖူးရံု၊ မုန္႕စားရံုပဲ၊ လာခဲ့ကြာ ေနာ္ ေနာ္ မနက္ကိုးနာရီေလာက္ ရလား” “အင္း အင္း” လို႕ ေျပာျပီး ဖုန္းခ်တဲ့အထိ သူလံုး၀ သိမသြားရွာပါဘူး။ ကိုယ့္ညီမကို ကိုယ္ ရည္းစားစကား ေျပာေနမိတာကိုေပါ့။ မသႏၱာ ျပန္လာေတာ့ စုစုက သူမသိရေကာင္းလားလို႕ ဦးေအာင္အျပစ္တင္ျပီး အေၾကာင္းစံုကို ဇာတ္ခင္းပါတယ္။ မသႏၱာက ရွက္လည္းရွက္၊ ေယာက္မေလာင္းလည္း ျဖစ္ေနေတာ့ မေျပာသာဘဲ မ်က္ႏွာငယ္ငယ္ေလးနဲ႕ ျပံဳးလို႕သာ ေနပါတယ္။ ေနာက္ေန႕ေတာ့ ဘုရားကိုလည္းသြားပါတယ္၊ သူတို႕လည္း အတြဲျဖစ္သြားေလသတည္းေပါ့။ စုစုအကိုကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး မ်က္ႏွာပူသြားပါတယ္။ “ငါ ထင္ေတာ့ထင္သား အသံၾကီးက တမ်ိဴးပဲ” လို႕ ေျပာပါေသးတယ္။ ဒါကေတာ့ အေဆာင္သူေတြရဲ့ ဘရုတ္က်နည္းေပါင္းစံုထဲက တစ္ခုပါ။
အေဆာင္ပိုင္ရွင္ အန္တီၾကီးက က်ြန္မတို႕ အခန္းေဖၚႏွစ္ေယာက္ကို ဘာသေဘာက်မွန္းမသိ ေတာ္ေတာ္သေဘာက်တာပါ။ “ သမီးတို႕က ေအးလြန္းလို႕ ခ်စ္တာ” လို႕ ေျပာေျပာျပီး ဟင္းခြက္ေလးေတြ ၾကိတ္ၾကိတ္ ေပးေလ့ရိွပါတယ္။ က်ြန္မတို႕ကလည္း သူ႕ကိုအားနာလို႕ ယူယူ ထားေပမဲ့ က်န္တဲ့ အေဆာင္သူေတြကိုလည္း မ်က္ႏွာပူေနမိပါတယ္။ လခ အတူတူ ေပးေနၾကတဲ့ သူေတြ မဟုတ္လား။
က်ြန္မ အခန္းေဖၚေလးက ေငြကို စံနစ္တက်သံုးသူပါ။ တစ္ေန႕ခ်င္း အသံုးစရိတ္ကို တျပားမက်န္မွတ္ျပီး တစ္လကုန္ရင္ စာရင္းခ်ဴပ္တတ္ပါတယ္။ နည္းနည္းကေလး ကြာတာနဲ႕ အေခါက္ေခါက္အခါခါ ျပန္တြက္ေလ့ရိွပါတယ္။ မေနႏိုင္လြန္းလို႕ “ကဲပါကြာ- မမွတ္မိေသာအသံုးစရိတ္ဆိုျပီး ေပါင္းထည့္လိုက္” လို႕ ေဒ၀ဒတ္ဥာဏ္နဲ႕ အခါေပးမိပါတယ္။ သူက “မဟုတ္ဘူး- ကြာကို မကြာရဘူး- ကြာေနတာ မၾကိဳက္လို႕” ဆိုျပီး ဆက္စာရင္းစစ္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး “ေတြ႕ျပီ ေတြ႕ျပီ၊ အင္းစိန္သြားတဲ့ ဘတ္စ္ကားခ” လို႕ ေအာင္ျမင္စြာ ေၾကြးေၾကာ္ခ်ိန္မွာေတာ့ သူနဲ႕အတူ ေရာေယာင္ျပီး ေပ်ာ္သြားခဲ့ရပါတယ္။ ဒီလုိသူငယ္ခ်င္းနဲ႕ေနေတာ့ က်ြန္မလည္း နဂိုရ္က လိမၼာသူပီပီ (အဟဲ) အေတာ္ကေလး စည္းကမ္းက်န ခဲ့ပါတယ္။ က်ြန္မတို႕ စုထားေဆာင္းထားသမ်ွဟာ အေဆာင္ေန ၀မ္းကြဲအစ္ကိုမ်ားရဲ့ လက္ခ်က္နဲ႕ တက္တက္ ေျပာင္သြားေလ႕ရိွပါတယ္။ သူတို႕ လာလိုက္မွျဖင့္ ဖုတ္ပူမီးတိုက္ ခ်ည္းပဲ။ “စားစရာ လံုး၀မရိွေတာ့ဘူး” တို႕ အေဆာင္လခ သြင္းစရာ မရိွေတာ့ဘူးတို႕ စံုေနတာပါဘဲ။ အိမ္က မိဘေတြကေတာ့ အားကိုးတစ္ၾကီး အပ္လိုက္ၾကပါတယ္။ မင္းႏွမေလး ကူညီပါ၊ ေစာင့္ေရွာက္ပါ - တဲ့။ အခုကေတာ့ ငါးဖယ္လန္က ေျပာင္းျပန္ ျဖစ္ေနျပီအေမေရ႕ လို႕ ေျပာရေတာ့မလိုပါဘဲ။
အေဆာင္သူဘ၀ဟာ လူကို အမ်ားၾကီး ရင့္က်က္ေစတာေတာ့ အမွန္ပါဘဲ။ မိတစ္ရာသား ဖတစ္ရာသမီးေတြနဲ႕ သင့္တင့္မ်ွတေအာင္ေနတတ္မွ ရွင္သန္ႏိုင္မွာပါ။ အေဆာင္မွာ လံုခ်ည္လွန္းတာ၊ မီးသံုးတာ၊ ေရခ်ိဴးခန္းသံုးတာကအစ တစ္ကိုယ္ေကာင္းစိတ္ရိွသူဟာ အမ်ားနဲ႕ ျပႆနာျဖစ္ၾကရတာပါဘဲ။ ေရအိမ္သံုးျပီး ေရမဆြဲတဲ့သူ၊ မိမိပစၥည္းကို ရိုေသရေကာင္းမွန္းမသိဘဲ ဖြာလန္ၾကဲထားတတ္သူ၊ မိမိဥစၥာကို တစ္ျပားက ႏွစ္ျပား အပြန္းပဲ့မခံခ်င္သူ၊ ဗိုလ္က်ခ်င္သူ၊ စသျဖင့္ အစံုေတြ႕ရတတ္ပါရဲ့။ အဲဒီအထဲမွာ စကားေရာင္းစကား၀ယ္ စကားသယ္ စကားပို႕ လုပ္တတ္သူပါလို႕ကေတာ့ တဂ်ိန္းဂ်ိန္း ရန္ျဖစ္တာေတြ ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္ အသက္အရြယ္ေလးနဲ႕မလိုက္ ဘုရားတရားၾကည္ညိဳသူ၊ ကူညီရိုင္းပင္းတတ္သူ၊ ေတြလည္း အမ်ားၾကီးပါ။ အဲဒီအားလံုးေသာ အေဆာင္သူေတြထဲမွာ ရင့္က်က္တည္ျငိမ္ျပီး သူတပါးကို လမ္းညႊန္ဦးေဆာင္ႏိုင္သူနဲ႕ ဟာသေတြအမ်ားၾကီး ေျပာတတ္တဲ့သူေတြဟာ လူၾကိဳက္အမ်ားဆံုးပဲ.....။ ေမဂ်ာ ကြင္း (အလွဘုရင္မ) ေတြကေတာ့ လူစိတ္၀င္စားတာ ေတာ္ေတာ္ခံရပါတယ္။ ေက်ာင္းသူေခ်ာေခ်ာလွလွ မ်ားတဲ့အေဆာင္ကို ဆိုရင္ ညညတိုင္ လာေဖ်ာ္ေျဖတဲ့ အေဆာင္ေရွ႕ ဂီတလုလင္အဖြဲ႕ေတြလည္း ပိုမ်ားတတ္ပါတယ္။ ဟိုတုန္းကေတာ့ အေတာ္ကေလး စည္းကမ္းရိွတာပါ။ ဘယ္ႏွစ္ဖြဲ႕လာလာ ၊ တစ္ေယာက္တစ္လွည့္ပဲ။ သူဆိုရင္ ကိုယ္နား၊ ကိုယ္ဆို သူနားေပါ့။ ရန္ျဖစ္တယ္လို႕ သိပ္မရိွလွဘူး...။
အေပ်ာ္အပါးအေနနဲ႕ ေယာက်္ားေလးေဆာင္ေတြက ဖဲ နဲ႕မကင္းသလို မိန္းကေလးေဆာင္ေတြက သရဲ နဲ႕ မကင္းပါဘူး။ “၀ိညာဥ္” ေလာကကို စပ္စုၾကတာေပါ့ေလ။ အမ်ားဆံုးကေတာ့ “ဖ်ာလိပ္နတ္ မေအာင္ျဖဴ“ နဲ႕ “မတ္ေစ့သရဲ” ေတြပါ။ ဖ်ာလိပ္နတ္ဆိုရင္ ဖ်ာလိပ္ၾကီးကို သနပ္ခါးလိမ္း၊ ပန္းပန္၊ ထဘီ အက်ီၤ ၀တ္ေပးျပီး လူေလးငါးေယာက္က လက္နဲ႕ မ ထားရပါတယ္။ မေအာင္ျဖဴက အရွက္ၾကီးပါတယ္။ ေယာက်္ားေလး မပါရပါဘူး တဲ့။ လည္လည္ပတ္ပတ္ ရိွသူတစ္ေယာက္က ပါးစပ္တစ္တြတ္တြတ္နဲ႕ အေမ မေအာင္ျဖဴကို ပင့္ဖိတ္ပါတယ္။ ဖ်ာလိပ္ၾကီး လွဳပ္လာရင္ေတာ့ နတ္၀င္ပါျပီ။ “စာေမးပြဲေအာင္မလား” “ဂုဏ္ထူးပါမလား” က စျပီး၊ “ဘယ္သူ အရင္ ခ်စ္သူရမလဲ၊ အိမ္ေထာင္က်မလဲ” “ ရည္းစားက ေခ်ာမလား” အစံုပါ ပါတယ္။ ေပါက္ကရေလးဆယ္က ပိုမ်ားသေလာက္ ဖ်ာလိပ္ၾကီးက ပတ္ခ်ာယမ္းျပီး သက္ဆိုင္ရာမိန္းကေလးရဲ့ ေခါင္းကို တစ္ဘုန္းဘုန္းနဲ႕ ရိုက္ပါတယ္။ မယံုတဲ့လူေတြက ကိုယ္တိုင္၀င္ကိုင္ျပီး “ဟုတ္တယ္ဟ သူ႕ဟာသူ ယမ္းေနတာ၊ ထိမ္းမရဘူး” လို႕ ေျပာၾကပါတယ္။ တစ္ခုခုေတာ့ တစ္ခုခုဘဲေပါ့ေနာ္။ က်ြန္မလည္း ေဘးက ၀င္ေမးဘူးပါတယ္။ ေမးလို႕၀ရင္ ရြတ္ဖတ္ျပီး ေလးေလးစားစား ျပန္ထြက္ခိုင္းရပါတယ္။ မတ္ေစ့သရဲေလးက က်ေတာ့ ေအကေန ဇက္အထိေရးထားတဲ့ အကြက္ကေလးရယ္။ Yes No ေရးထားတဲ့အကြက္ကေလးရယ္။ အိမ္တစ္လံုးပံုရယ္ စကၠဴေပၚမွာဆြဲထားရပါတယ္။ မတ္ေစ့ေလးကို အိမ္ ပံုေပၚတင္ျပီး လူႏွစ္ေယာက္ရဲ့ လက္ညိွဳးႏွစ္ေခ်ာင္းနဲ႕ ခပ္ဖြဖြေလးဖိေထာက္ထားရပါတယ္။ ထံုးစံအတိုင္း spirit , spirit, come, come ဆိုျပီး ပင့္ဖိတ္လို္က္တဲ့အခါ မတ္ေစ့ေလးက စျပီး ေရြ႕ လာပါတယ္။ သူက ေမးသမ်ွကို အဂၤလိပ္စာလံုး ေပါင္းျပီး ေျဖေပးပါတယ္။ Yes No ဆိုလဲ Yes No ေပါ့။ သရဲ႕ရဲ့အေၾကာင္းကိုလည္း ျပန္ေမးလို႕ရပါတယ္။ က်ြန္မတို႕ ေမးၾကတုန္းကေတာ့ သရဲက သူဟာအရင္တုန္းကတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား၊ ကားတိုက္မွဳနဲ႕ အစိမ္းေသ ထားတာလို႕ ေျပာပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ ၀ိညာဥ္ေလာကကို ယံုတယ္မယံုဘူးဆိုတာေတြထက္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူတို႕ရဲစပ္စုတတ္တဲ့ သဘာ၀၊ နည္းမ်ိဴးစံုနဲ႕ ဘရုတ္က်တတ္တဲ့ ဥာဥ္ကေလးေတြကို ေျပာခ်င္တာ ျဖစ္ပါေၾကာင္း အမွတ္တရ ေကာက္ေၾကာင္းဆြဲလိုက္ရပါတယ္။
(ဆက္ရန္)
မိုးစက္ပြင့္
photo credit: flickr.com
ေဒဝဒတ္ဥာဏ္နဲ႔လို႕ သံုးႏွဳန္းပံုခ်င္းတူတယ္.....:P
ReplyDelete၀ိညာဥ္ေလာက....လို႔သံုးခ်င္တာထင္တယ္..
ReplyDeleteတို႔လည္း ေလွ်ာက္ေမးဖူးတယ္အေဆာင္မွာ..ဖ်ာလိပ္နတ္မွာ အနည္းဆံုး တို႔မယိမ္းေပးတာေတာ႔ ေသခ်ာတယ္
မတ္ေစ႔က်ေတာ႔လည္း သူငယ္ခ်င္းရဲ႕လက္နဲ႔ ကိုယ္႔ရဲ႕လက္မွာ ကိုယ္႔လက္က လံုး၀ ေ႐ြ႕မေပးတာေတာ႔ ေသခ်ာတယ္..
ယံုတယ္လည္း မဟုတ္ဘူး..ေမးၿပီးရင္ ေမ႔သြားေရာ..ေဗဒင္ဆိုလည္း ၀ါသနာပါတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြေမးရင္ လိုက္သြားေမးတယ္ ငယ္ေသးတာကိုး..အနာဂတ္ကို သိခ်င္စိတ္မ်ားတယ္ေလ..ယၾတာေခ်ခိုင္းရင္ ဘယ္ေတာ႔မွ မေခ်ဘူး...ဘာျဖစ္ျဖစ္ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ဆိုၿပီးေတာ႔
အဆက္ေမွ်ာ္ေနတယ္
ReplyDeleteစူးႏြယ္ေရ... တို႕လည္း ၀ိညာဥ္၊ ေဗဒင္ အားမသန္ပါ။ လာဖတ္အားေပးတဲ့အတြက္ေရာ စာလံုးေပါင္းျပင္ေပးတဲ့အတြက္ေရာ ေက်းဇူး။ ေနာက္တစ္ပိုင္းအတြက္ ေခါင္းထဲမွာ စာစီျပီးေနျပီ။ အခု ခရီး စသြားေတာ့မွာမို႕ ခရီးကျပန္လာမွ ေရးေပးေတာ့မယ္ေနာ္ :)
ReplyDeleteမိုးစက္... အေမကေျပာဖူးတယ္။ အေဆာင္ေနမွ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူပီသ
ReplyDeleteတယ္တဲ့။ က်မေတာ့ မေနခ့ဲဖူးဘူး။
ေမွ်ာ္ေနမယ္။
sprit sprit come come လို႕ ေခၚမွ လာတာလား...
ReplyDeleteအဂၤလိပ္လိုမတတ္တဲ့ သရဲဆို ဘီလိုလုပ္မွာလဲ...
းဝ)