Saturday 21 January 2012

ရွန္ဟိုင္းက သံမဏိႏွင္းဆီ ( Life and Death in Shanghai )-၂

မနက္ကိုးနာရီကေန  ၁၂နာရီေက်ာ္အထိ အစည္းအေ၀းက မစႏိုင္ေသး။  အစည္းအေ၀းကို ေစာင့္ဆိုင္းေနသူေတြက အခန္းႏွင့္အျပည့္။ ခံုတန္းလ်ားစုတ္ကေလးေတြမွာ ၾကပ္ၾကပ္ညပ္ညပ္ထိုင္ရင္း  ပူေလာင္အိုက္စပ္မွဳကို အသီးသီး ခံစားေနၾကသည္။  မၾကာမီ လူေတြ လွဳပ္လွဳပ္ရြရြ ျဖစ္လာၾကသည္။  သက္ဆိုင္သူေတြ ေရာက္လာၾကျပီထင့္။  ရွပ္လက္တိုႏွင့္ ခ်ည္ေဘာင္းဘီပြပြကို ပစၥည္းမဲ့ လူတန္းစားအသြင္ ၀တ္ဆင္ထားတဲ့ အမ်ိိဴးသားအမ်ားအျပား ၀င္လာၾကသည္။ ရာထူးအၾကီးဆံုးျဖစ္ဟန္တူသူက စကား စေျပာပါတယ္။
“ရဲေဘာ္တို႕၊ က်ဴပ္တို႕ရဲ့ ေခါင္းေတာင္ၾကီးေမာ္ဟာ ၾကီးျမတ္တဲ့ ပစၥည္းမဲ့ မဟာေတာ္လွန္ေရးၾကီးကို ဦးေဆာင္ဆင္ႏြဲေနတာ အားလံုးအသိပဲျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီေနရာမွာ ဆိုရွယ္လစ္၀ါဒရဲ့ ရန္သူေတာ္ေတြကို အထူးသတိထားၾကရမယ္။ သူတို႕ဟာ အျပံဳးတုအျပံဳးေယာင္ေတြကို ဆင္ျမန္းျပီး အလံနီကို ပံုမွားရိုက္ ကိုင္စြဲထားၾကတယ္။  အဲဒီလူေတြကို သတိျပဳမိေအာင္လို႕ က်ဴပ္တို႕အားလံုးဟာ ေခါင္းေဆာင္ၾကီး ေမာ္စီတံုးရဲ့ အေတြးအေခၚေတြကို ဆည္းပူးေလ့လာေနရမယ္။ အသိပညာေတြကို ခ်ြန္ျမေနေအာင္ ေသြးထားရမယ္။ @#$%!^^&** -----------------  ႏိုင္ငံျခားကုမၼဏီေတြဟာ နယ္ခ်ဲ့အရင္းရွင္ေတြရဲ့ လက္ပါးေစေတြဆိုတာ က်ဴပ္တို႕အားလံုး သိၾကတယ္။ သူတို႕ဟာ တရုပ္လူမ်ိဴးေတြကို ဆက္လက္ျပီး ဂုတ္ေသြးစုပ္ခ်င္ၾကတယ္။  ဒီလိုအေျခအေနေတြကို က်ဴပ္တို႕ လက္မခံႏိုင္လို႕ ဒီေကာင္ေတြကို ေမာင္းထုတ္ျပီး တံခါးပိတ္ထားလို္က္တာျဖစ္တယ္။  ဒီကုမၼဏီေတြဟာ က်ဴပ္တို႕လူမ်ိဴးတခ်ိဴ႕ကို သိမ္းသြင္းျပီး အေတြးအေခၚ မွားယြင္းေအာင္ လုပ္ခဲ့ၾကတယ္။  အဲဒီလိုလူမ်ိဴးေတြကို က်ဴပ္တို႕က သေဘာတရားေရး သင္တန္း အၾကိမ္ၾကိမ္ေပးတယ္။  အဲဒီလိုလုပ္ေပးေပမဲ့ သူ႕ကိုယ္သူ မျပဳျပင္တဲ့အဆံုးမွာ တျခားလူေတြက ကူညီတဲ့အေနနဲ႕ ၀ိုင္း၀န္းေ၀ဖန္ေပးရမဲ့တာ၀န္ရိွပါတယ္။  ဒီေန႕ကေတာ့ ရွဲလ္ရဲ့ အိမ္ေစာင့္ေခြး “တံုးဖန္”ကို ၀ိုင္း၀န္းေ၀ဖန္ၾကဖို႕ ျဖစ္ပါတယ္။................................. 
ထိုလူက ဆက္လက္၍ တံုးဖန္အေပၚ စြဲခ်က္မ်ားစြာကို ဖတ္ၾကားပါသည္။  သူ႕စြဲခ်က္မ်ားထဲတြင္ ၁၈၄၅ခုႏွစ္တြင္ ျဗိတိသ်ွတို႕က်ဴးလြန္ခဲ့သည့္ ဘိန္းစစ္ပြဲအေၾကာင္းကိုပင္ မေန႕တေန႕ကလို ျပန္ေျပာင္းေျပာျပေနေသးသည္။   လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း တရာေက်ာ္က အျပစ္ရိွခဲ့ေသာ တိုင္းျပည္တျပည္၏ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတြင္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္မိသည့္အတြက္ အခုအျပစ္ရိွသလိုျဖစ္ေနသည္။ သူမ သိသေလာက္ တံုးဖန္သည္ ရွဲလ္ကုမၼဏီ၏ သာမာန္စာရင္းကိုင္တေယာက္သာျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ ပရိသတ္ထဲက မည္သူတဦးတေယာက္မွ ျပန္လွန္ေမးခြန္ထုတ္တာမ်ိဴး၊ အျပင္ကို ထသြားတာမ်ိဴး မလုပ္ရဲၾကပါ။  မြန္းလြဲ တနာရီခြဲအထိ စြဲခ်က္ေတြက မဆံုးေသး။  ေနာက္ဆံုးေတာ့ ထိုဖတ္ၾကားေနသူက ေမာပန္းလာသျဖင့္ အစည္းအေ၀းကို ရပ္နားလိုက္သည္။

ႏွစ္နာရီတြင္ အစည္းအေ၀း ျပန္စပါသည္။  အခန္းထဲမွာ တံုးဖန္ကို “ ႏြားဘီလူး ႏွင့္ ေျမြ၀ိဥာဥ္” တခါတရံ သစၥာေဖာက္အျဖစ္ စြပ္စြဲခံရသူမ်ားကို “ႏြား” မ်ားဟုေခၚျပီး သူတို႕ကိုာ “ ႏြားတင္းကုပ္” အမည္ရိွ အေဆာက္အဦမ်ားတြင္ ထိမ္းသိမ္းထားသည္။  တံုးဖန္ရဲ့ ပံုစံဟာ ေတာ္ေတာ္ေျပာင္းလဲသြားတာပဲ  ဟု သူမေတြးမိသည္။  အရင္ ရံုးတက္စဥ္ကဆိုရင္ ယံုၾကည္ခ်က္အျပည့္ရိွတဲ့ ပံုစံမ်ိဴး၊  အခုေတာ့ သူ႕ကို တစစီရိုက္ခ်ိဴးထားသလို ေၾကာက္ရြံ႕ သိမ္ငယ္ေနသည္။ စာတန္းေရးထိုးထားေသာ စကၠဴဦးထုပ္တလံုးကိုေဆာင္းျပီး ထိုင္ခိုင္းထားတာ ေတြ႕ရသည္။  ထိုအသံုးအႏွဳန္းကို ေမာ္စီတံုးက စျပီး ထြင္ခဲ့တာျဖစ္သည္။

အခန္းေဒါင့္က တေယာက္ေယာက္က ေမာ္စီတံုးလက္စြဲ စာအုပ္နီကေလးကို ကိုင္လ်က္ အသံက်ယ္က်ယ္ ေအာ္လိုက္သည္။   
“  တံုးဖန္ က်ဆံုးပါေစ”
လူအမ်ားအျပားကလည္း  လိုက္ပါေၾကြးေၾကာ္ၾကသည္မွာ မိုးျခိမ္းသံတမ်ွ က်ယ္ေလာင္လွသည္။
“အရင္းရွင္ေနာက္လိုက္ေခြး တံုးဖန္ က်ဆံုးပါေစ”
“နယ္ခ်ဲ့ေတြ က်ဆံုးပါေစ”
“ဥကၠဌၾကီးေမာ္ သက္ေတာ္ရာေက်ာ္ ရွည္ပါေစ”
လူတိုင္းကိုင္ထားၾကသည့္ စာအုပ္နီကေလးကို အိမ္မွာ ေမ႕က်န္ခဲ့သည့္အတြက္ သူမကိုယ္သူမ အျပစ္တင္ မိသည္။ အံံ့ၾသစရာေကာင္းသည္က တံုးဖန္ကိုယ္တိုင္ လက္သီးတင္းတင္းဆုပ္ကာ သူ႕ကိုယ္သူ က်ဆံုးပါေစဟု ၀င္ေရာက္ေၾကြးေၾကာ္ ေနျခင္းပင္....။

------------------------------------

တံုးဖန္ကိစၥက သူမကို ပူပင္ေသာကေရာက္ေစခဲ့ပါသည္။  သူမရဲ့ မိတ္ေဆြပညာတတ္အမ်ားအျပားပင္ အပယ္ခံ၊ အညွင္းဆဲခံ၊ ဘ၀ျဖင့္ နယ္စြန္နယ္ဖ်ားေရာက္သြားသူေတြရိွသည္။  တခ်ိဴ႕လည္း မခံႏိုင္သည့္အဆံုး မိမိကိုယ္ကို ေသေၾကာင္းၾကံသြားၾကသည္။  သူမ စိတ္အပူပင္ဆံုးမွာ သမီးကေလး ေမပင္း အတြက္ျဖစ္သည္။  

တကယ္ေတာ့ ေမပင္းသည္ ျပည့္စံုသည့္ မိသားစုမွ ေပါက္ပြားခဲ့ေသာ္ျငား၊  ဆင္းရဲသားေတြကို အလြန္စာနာကူညီတတ္သူျဖစ္ပါသည္။  သူမ ေက်ာင္းေနစဥ္ကာလကပင္  မိမိတက္လိုေသာ ေက်ာင္းအတြက္ ၀င္ခြင့္အမွတ္ကို ျမွင့္ထားေသာ စံနစ္ႏွင့္ၾကံဳခဲ့ရသည္။  ဆင္းရဲသားေတြက အိမ္အလုပ္လုပ္ေနရလို႕ ပ်မ္းမ်ွအမွတ္ ၆၀ႏွင့္ ၀င္ခြင့္ရေပမဲ့ ေမပင္းအတြက္က ၈၀  တဲ့။  သူမက စိတ္ဆိုးမိေပမဲ့ ေမပင္းကေတာ့ ျပံဳးျပံဳးရယ္ရယ္ ပင္။  “ရပါတယ္ ေမေမရယ္၊ သမီး ၈၀ ရေအာင္ ေျဖေပးပါမယ္” တဲ့။  သူမ တကယ္လလုပ္ႏိုင္ခဲ့ပါသည္။   ေက်ာင္းအားလပ္ခ်ိန္မ်ားတြင္ ေက်ာင္းလုပ္အားေပးကို မခိုမကပ္ အလုပ္လုပ္သည့္အျပင္ အတန္းေဖၚ ဆင္းရဲသား သူငယ္ခ်င္းမ်ား၏ အိမ္တြင္ လိုက္ျပီး အလုပ္ကူညီလုပ္ေပးေသးသည္။  “သူတို႕ ဘ၀က သနားစရာပါ ေမေမရယ္” တဲ့။  အိမ္မွ စားေကာင္းေသာက္ဖြယ္မ်ား၊ အ၀တ္အထည္မ်ားကို ယူေဆာင္ ေပးကမ္းတတ္ေသးသည္။  အဲဒီအထိ သူမ လက္ခံပါသည္။ မကန္႕ကြက္ပါ။  သို႕ေသာ္ သူငယ္ခ်င္းအိမ္က အ၀တ္ေဟာင္းမ်ားကို သယ္ယူလာျပီး အိမ္မွ အေစခံမ်ားကို ေလ်ွာ္ဖြပ္ခိုင္းသည္အထိ  မေရႊေမပင္းက လုပ္ေဆာင္လာေတာ့ စိတ္တိုစြာ ကန္႕ကြက္ခဲ့ရေတာ့သည္။  ေမပင္းသည္ တခါက  လူမမာအေဒၚၾကီးတေယာက္ကို ကိုယ္တိုင္ ေလွေလွာ္ျပီး တဖက္ကမ္းက ေဆးရံုကို ပို႕ေပးခဲ့ဖူးသည္အထိ စိတ္ေကာင္း ေစတနာရိွသူကေလးျဖစ္သည္။  သူမ အထက္တန္းေက်ာင္းျပီးေတာ့ ဘာဆက္လုပ္ခ်င္သလဲလို႕  လြပ္လြပ္လပ္လပ္ ေရြးခ်ယ္ေစခဲ့ေတာ့ အႏုပညာ တကၠသိုလ္ကို ေရြးလိုသည္တဲ့။  သူမက ငယ္ငယ္ထဲက ဂီတကိုေမြ႕ေလ်ာ္သည္။  ေနာက္ျပီး သရုပ္ေဆာင္ မင္းသမီးတေယာက္ ျဖစ္လာမည္ဟုလည္း ယံုၾကည္ပါသတဲ့။ ေမပင္းက ရြယ္တူလူငယ္ေတြနဲ႕လည္း အလိုက္သင့္ ေနတတ္သည္။  လံွဳ႕ေဆာ္ေရးပိုစတာေရးဖို႕ အတြက္ ညဥ္႕နက္သန္းေခါင္ လုပ္အားေပးသည္။  အိမ္ျပန္ေရာက္လာတိုင္း သူမလက္မွာ မင္မည္းမည္းေတြ အျပည့္ စြန္းထင္းေနေလ႕ရိွသည္။

အခုထိ ေမပင္းအတြက္ ပူပင္စရာမရိွေသး။  သို႕ေသာ္  ပူပန္စရာတခုရိွသည္က ေမပင္းတို႕ရဲ့ အႏုပညာအကယ္ဒမီေက်ာင္းကို ဦးစီးသူက ေမာ္စီတံုးရဲ့ မေဟသီ   ျပဇာတ္မင္းသမီးတျဖစ္လဲ မဒမ္ခ်န္ခ်င္း ျဖစ္ေနျခင္းပင္။  သူမကိုယ္သူမ ေမာ္စီတံုးရဲ့ ကိုယ္ေရးအရာရိွ၊ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရိွသူအျဖစ္ ခန္႕အပ္ထားေသာ မဒမ္ခ်န္ခ်င္းသည္  အာဏာကို မက္ေမာျပီး သူမျဖစ္ခ်င္သလို ႏိုင္ငံေရးကို အကြက္ခ်ကာ ၾကိဳးကိုင္ ကစားတတ္သူတေယာက္ ျဖစ္ေလသည္။

----------------------------------
 
တခါက ေမာ္စီတံုးက ေၾကျငာသည္။  တရုတ္ျပည္ရဲ့ ၃ရာႏွဳန္းမွ ငါးရာႏွဳန္းအတြင္းဟာ ဆိုရွယ္လစ္၀ါဒရဲ့ ရန္သူေတြပါ - တဲ့။  အဲဒီေနာက္မွာေတာ့   ရံုးတိုင္း၊ ေက်ာင္းတိုင္း၊ အဖြဲ႕အစည္းတိုင္းက လူဦးေရစုစုေပါင္းရဲ့ ၃-၅%ကို သံသယနဲ႕ ဖမ္းဆီးစစ္ေမးျပီး တခ်ိဴ႕ကိုေထာင္ခ်၊ တခ်ိဴ႕ကို အလုပ္ၾကမ္းစခန္းေတြဆီ ပို႕လိုက္ၾကေတာ့သည္။

----------------------------------

ထိုတေန႕ကိုေတာ့ သူမ (န်ွန္ခ်န္း)  ဘယ္ေတာ့မွ မေမ႕ႏိုင္ပါ။
တပ္နီလူငယ္ေတြ သူမအိမ္ထဲကို စီးနင္း၀င္ေရာက္ကာ ေမႊေႏွာက္ရွာေဖြၾကသည္။   အဖိုးတန္ ပစၥည္းမွန္သမ်ွကို ေစာင္တထည္ေပၚစုပုံထားၾကသည္။   ေရႊေငြ လက္၀တ္ရတနာ နာရီ  ကင္မရာ စသည္ျဖင့္။ ဒီအထိ သူမ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ ရင္ဆိုင္ႏိုင္သည္။  အိမ္ေဖၚအားလံုးကိုလည္း သည္းခံ ေစာင့္ၾကည့္ဖို႕မွာထားသည္။  သို႕ေသာ္-  ေရွးေဟာင္းလက္ရာ ေၾကြထည္ ပစၥည္းေတြ၊ ပန္းခ်ီကားေတြကို ရို္က္ခြဲပစ္တာမ်ိဴးကိုေတာ့ သူမ မခံစားႏိုင္။   ဒီပစၥည္းေတြက  ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္အစားမရေတာ့မဲ့ ေရွးေဟာင္းအေမြအႏွစ္ေတြမို႕  ရွန္ဟိုင္းသမိုင္းျပတိုက္ကို ပို႕ေပးဖို႕ ေတာင္းပန္ေပမဲ့ သူတို႕က လက္မခံပါ။  ဒါက သမိုင္းအေဟာင္းေတြ၊  ငါတို႕ မလိုဘူး၊ သမိုင္းသစ္ကိုသာ ေရးရမွာ ... တဲ့။  သူမရဲ့ စာအုပ္ေတြအားလံုးကို အိမ္ေရွ႕ ျမက္ခင္းျပင္ေပၚမွာ စုပံုျပီး မီးရိွဳ႕လိုက္ၾကသည္။ သူမရင္မွာ နာက်င္ေၾကကြဲမွဳမ်ားနဲ႕  မြန္းၾကပ္လို႕ ေနသည္။

သူမအေပၚစြဲခ်က္က အရင္းရွင္ရဲ့ လက္ကိုင္တုတ္ တဲ့။  အေနာက္တိုင္း၀ါဒကို ခံုမင္သူ တဲ့။ 
အိမ္ထဲမွာ တပ္နီလူငယ္ေတြ တပ္စြဲထားၾကသည္။   အိမ္ရွင္ေတြကို မီးဖိုေခ်ာင္မွာသာ ေနေစျပီး တအိ္မ္လံုး ထင္တိုင္းၾကဲကာ ဖ်က္ဆီးၾကသည္။ အခုေန အိမ္မွာ သမီးကေလး ေမပင္း ရိွမေနတာကိုပင္ ေက်းဇူးတင္ေနမိေတာ့သည္။  လူယံုေတာ္ ေလာင္ေခ်ာင္ကတဆင့္ လူလႊတ္ျပီး ေမပင္းကို အိမ္ျပန္မလာဖို႕ မွာလိုက္သည္။

သူမကို အၾကိမ္ၾကိမ္စစ္ေမးၾကသည္။  ရွဲလ္ကုမၼဏီအတြက္ ဘာေတြလုပ္ေပးခဲ့ရသလဲ။   ၀န္ခံပါ၊၀န္ခံပါ၊၀န္ခံပါ တဲ့။   သူမရဲ့အေျဖက မေျပာင္းလဲ။
“က်မ  တရုတ္ျပည္ကိုထိခိုက္နစ္နာဖို႕ရာ ဘယ္တုန္းကမွာ ဘာတခုမွ အမွားမလုပ္ခဲ့ဘူး”
လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား စစ္ေမးသူေတြရဲ့ ဖိအားကိုမခံႏိုင္လို႕ ေနာက္ဆံုးမွာ မွားယြင္း၀န္ခံခ်က္ေတြ ေပးခဲ့ၾကတာကို သူမ သိေနသည္။  အဲဒီလိုမျဖစ္ေစရဘူးလို႕ စိတ္ကိုတင္းထားသည္။  အမွန္တရားကိုဘဲ ဆုပ္ကိုင္ထားစမ္းလို႕  ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတိေပးသည္။   ( ေနာက္ပိုင္းမွ ျပန္သိရတာက သူမသမီး ေမပင္းကို အေမျဖစ္သူကို ရံွဳ႕ခ်ဖို႕ ဖိအားေတြ အၾကိမ္ၾကိမ္ေပးခဲ့သည္  - တဲ့။  ေမပင္းက လက္မခံလို႕  စစ္ေမးမွဳေတြ အၾကိမ္ၾကိမ္ ေရႊ႕ဆိုင္းခဲ့ရသည္- တဲ့)။  ေျဖဆိုရလြန္းလို႕ သူမ ကိုယ္ေရာ စိတ္ပါ ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ ေနပါျပီ။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဂ်စ္ကားေလးတစီး အိမ္ေရွ႕ကို ထိုးဆိုက္လာျပီး သူမကို တေနရာ ေခၚေဆာင္သြားေတာ့သည္။  ည ကိုးနာရီမို႕ အျပင္မွာ ေမွာင္လို႕ မည္းလို႕။  ကားက အမွတ္(၁) ထိမ္းသိမ္းေရးစခန္း ေရွ့မွာ ထိုးဆိုက္သည္။   အလင္းေရာင္မွန္ျပျပနဲ႕ လမ္းက်ဥ္းေလးကေနတဆင့္ အခန္းတခုထဲကို လိုက္သြားရသည္။  အထဲမွာေတာ့  လူတဦးက စားပြဲမွာထိုင္ျပီး  မီးသီးနီက်င္က်င္ေအာက္မွာ ေလးေလးကန္ကန္ စာရင္းျဖည့္သြင္းေနသည္။  သူစာေရးတာကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ စာေကာင္းေကာင္း ေရးတတ္ဖတ္တတ္သူမဟုတ္မွန္း သိသာေနသည္။   ေမာ္အစိုးရလက္ထက္မွာ စာတတ္ဖို႕ထက္ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့ ကိုယ့္ဖက္သားျဖစ္ဖို႕က အဓိကပင္။ လူရြယ္တေယာက္က ကင္မရာတလံုးကိုယူျပီး သူမကို ေဒါင့္အမ်ိဴးမ်ိဴးမွ ဓါတ္ပံုရိုက္သည္။  သူမကို စာရြက္တရြက္ ကမ္းေပးျပီး ဖတ္ေစသည္။  အက်ဥ္းေထာင္ စည္းကမ္းမ်ား။
“ကဲ  -သြားေတာ့”  “ ဒီေန႕ကစျပီး နာမည္ မသံုးရဘူး၊ ခင္ဗ်ား နံပါတ္က ၁၈၀၆၊   တန္းစီးက ၁၈၀၆ လို႕ ေခၚရင္ ထူးရမယ္”
ညစ္ပတ္ေပေရေနေသာ အခန္းက်ဥ္းကေလးတခုထဲမွာ ေနရာခ်ေပးခံရသည္။
“က်မ တာ၀န္ရိွသူနဲ႕ ေတြ႕ခ်င္တယ္၊ တကယ္ေတာ့ က်မကို အျပစ္မရိွဘဲ မွားယြင္းဖမ္းဆီးတာ ရွင္းျပခ်င္ပါတယ္”
“ ဘာမွ စကားမရွည္ပါနဲ႕၊  အျပစ္မရိွဘဲ ဒီကိုမေရာက္ဖူး၊   ဒီကိုလာတဲ့သူတိုင္း အျပစ္သားခ်ည္းပဲ မွတ္ထား”  အေစာင့္ အမ်ိဴးသမီးက ေငါက္ငမ္းသည္။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကုတင္ေပၚမွာ လဲေလ်ာင္းရင္း ညစ္ပတ္ေနတဲ့ နံရံေတြကို မျမင္ရေအာင္ မ်က္လံုးမွိတ္ထားလိုက္သည္။ အခန္းထဲက စိုထိုင္းတဲ့ ေအာက္သိုးသိုးအနံ႕ေတြကို လ်စ္လ်ဴရွဳႏိုင္ေအာင္္ ၾကိဳးစားလိုက္သည္။  ဆာဆာေလာင္ေလာင္ ၀ိုင္းကိုက္ၾကတဲ့ ျခင္ေတြကို တျဖတ္ျဖတ္ပုတ္ခါရင္း အေတြးနယ္ခ်ဲ႕လိုက္မိသည္။  အခုဆို သမီးေလး  ေမပင္း ဘယ္လို အခက္အခဲေတြမ်ား ရင္ဆိုင္ေနရပါလိမ့္။ 

သူမကိုယ္တိုင္ပင္ အမည္နာမ သတ္သတ္မွတ္မွတ္ရိွတဲ့ လူသားတေယာက္ မဟုတ္ေတာ့။
ေၾသာ္-   ၁၈၀၆  တဲ့လား။

------------------------------

ဆက္ရန္

5 comments:

  1. ဖတ္လို ့ေကာင္းတယ္။ ေက်းဇူးပါ။ အဲ့ဒီစာအုပ္ မွာထားတယ္။
    ေရးတာေကာင္းေတာ့ဖတ္ခ်င္စိတ္ေပါက္လာလို ့။

    ReplyDelete
  2. သိပ္ဖတ္လို႕ေကာင္းတယ္ဗ်ာ....၊ဆက္ရန္ေမွ်ာ္ေနပါတယ္....။

    ReplyDelete
  3. စိတ္၀င္စားစရာ ညီမေရ...
    ဆက္ရန္ကို ေမွ်ာ္ေနပါ့မယ္ေနာ္..

    ReplyDelete
  4. Nice story.. Thanks for translating.

    Theingar Kyaw. (theingara.blogspot.com)

    ReplyDelete
  5. ဖတ္လို႔ေကာင္းပါတယ္..
    မလည္း post အသစ္တင္ထားပါတယ္..
    မေရာက္တာၾကာေတာ့ အသစ္လိုျပန္ျဖစ္သြားတယ္..
    အဆက္မျပတ္ေအာင္ႀကိဳးစားပါဦးမယ္ ညီမေလးေရ

    ReplyDelete

ပဲ့တင္သံေလးေတြ .......